13 januar 2013

Tøjet

Her får i lige smidt et par billeder i hovedet af mine kæreste ejeirer!
For snart nyt tøj hjem, men ville lige vise mit nuværende først så det ikke bliver glemt.


min hattehylde/tøjstativ

Blå, kortærmet, gennemsigtig skjorte med nitter på kragen: købt i Urban Outfitters, 90 kr.
Grå crewneck/trøje: fra Deres 400 kr.

Mørkegrøn, gennemsigtig, kortærmet skjorte med perliretter på kragen: tilbud i Vero Moda (Only)

Mørkeblå blazer fra Frankrig, Paris

Karrygul, gennemsigtig skjorte med sløjfe foran: fra Vero Moda (findes også i blå) 

sødt og frisk match 

Hvid skjorte med V nedskæring: (St-martins) 400 kr.

Sort, lang nederdel med gennemsigtigt slør: fra Pieces ca. 250 kr.


Og til sidst er den fedeste, sejeste, mest geniale og feminine BH jeg nogen sinde har fået fingrene i. Den koster normalt 750 kr. men er på halv pris lige nu på Marlies Dekkers hjemmeside.
Det klogeste ville nok være at tjekke hjemmesiden ud en gang, for de har altså bare nogle virkelig fede ting!

Der kommer mere tøj i løbet af ugen, da jeg har bestilt en t-shirt og en rigtig fed cardigan på Nelly, som er kommet. Og så kommer en af mine forsinkede julegaver også snart hjem til mig, som er et par gesmasjer med nitter på knæene. 

Håber i har haft en god uge, for det hele starter jo om igen i morgen!

/Line..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar