05 januar 2013

The Original Black Peel Off Mask - JorgObé

 
Har nu prøvet den sorte maske der skulle dræbe hudorme og urenhedder. Udover at det gør f*ucking p*sse mega ondt, så bliver huden faktisk rigtig dejliglig blød og lækker bagefter. Det er ikke ligesom alle de andre acneprodukter der ødelægger og udtørrer huden fuldstændig.
Der står på produktet, at man skal bruge den 2 eller flere gange om ugen, for at få bedst mulig resultat. Det har jeg så tænkt mig at gøre og derefter give min ærlige mening.

/Line..

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at hører en anmeldelse!
    -Har selv fået sponsoreret Acne Killers, som du sikkert har hørt om, og dem synes jeg nemlig selv er ret så skønne! Men som sagt, glæder mig til at hører en andens mening, om et lignende produkt :-)

    xx Emma

    SvarSlet