30 juli 2013

Sommerferien uge 1

I første uge af sommerferien var jeg på ferie i Tyrkiet. Vi boede på 7.+8. sal i en lejlighed.











Min mor, søster og jeg hørte nik og jay på Palm Beach Ocean Club en aften. Hvor vi sidste år, ved samme tid, så Anders Mathesen. 









Lyden var så høj at mit kamera ikke kunne optage den og lysshowet var så vildt at det ikke kunne stille skarpt.


Fik jeg spist mine fødder af de her små fisk, en aften vi var ude og gå i byen. 
Noget som jeg havde snakket om at gøre i lang tid.
Syntes ikke resultatet var vildt overvældende, men det var nu en meget sjov ting at prøve. 



Afslapning ved poolen.






Her gik vi igen en aftenstur i byen, hvor vi fik en lækker chokoladekage og jeg fik en børne drink?!




En morgen kørte vi op af bjerget thepe hvor vi spiste tyrkisk morgenmad, hvilket ikke var noget for mig. 



Og en ret behagelig tur hjem med flyet faktisk.



/Line..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar